jessicas plans

sitter fortfarande och tänker på framtidsplaner..
jag har iaf bestämt mig till några år framåt, tjäna ihop massa pengar, ut resa i fyra månader. sedan hem igen spara ihop till en viss summa och flytta till london och söka jobb där nere och ha ett förgrymmat bra liv, sen vet man aldirg när man kommer hem och när man kommer hem blir de att dirr flytta till sthlm, och när jag skaffat boende där ska jag skaffa mig ett kid.om inte fler. jag har vart inne på varenda sida nu som har med barn o göra och jag kan fortfarande inte sluta tänka på barn. jag vill ha ett barn, fint litet barn.. och så vill jag adoptera ett barn.. det står högst upp på min lista.. sen om jag fått barn kan ju helt enkelt vara så att jag inte kan få barn överhuvudtaget ?  men då¨blir de iaf nog kanske flytta tillbaka till sin kära trygghet norrköping? .. man vet aldirg.. lite inbillnings planer.. eller så hittar jag mig en engelsk man nere i london och blir förälskad och skaffar barn med han och bor där ett par år sen får han flytta med mig hem till sverige? esh. men iaf barn , de är ett stort stort ansvar, som när jag var i london sist.. sh de var nöstan panikfyllda dagar jämt.. du får inte göra så du får inte gå dit sa jag till dom för att dom inte skulle försvinna eller slå sig hit och dit. blev ju orolig för dom:p ..undra hur jag är mot mina barn när jag blir äldre..

aja slut pratat en såndan härlig nattkl 02 på natten.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Heeeej gullunge :) Ååå jag kan nog torsdag kväll?? Denna vecka, kan du då? :) Saknar ju dig också min lilla vän!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback