en kväll för sig själv och varje dag...

jag kan lika gärna flytta eller något. flytta tillbaka till london och söka jobb där och jobba i affär där.. för här hemma finns de inget som ens gör mig glad, inget som jag gläds utav.. känns som man bara är i vägen ibland och man bara gör fel..
man kommer till jobbet och inget är bra.. man är inte ens glad. man får lixom ingen respons..
jaja.. fråga inte om min text.
idag fick bli en lugn kväll.. ligger hemma själv som jag har gjort hela veckan. de är skönt att vara själv. man tänker man skriver ner tankar och bara är för sig själv. man får sig en tankeställare..

nu ska jag försöka sova. har jobb imorgon.






Kommentarer
Postat av: viktoria

Gumman va stark..

2009-05-16 @ 00:45:31
Postat av: johanna

JAA kom hit!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback