graaaaatttis johanna och emilia på fredag :)

ooh jag vill så gärna ha denna frilla kväll. men jag tror hon har satt dit en löshårsrosett, eller så har hon väldigt mycket löshår som gör att den kan bli sådär. men de skulle vara grymt faktist.. men jag ska fårga natta om hon vill klippa lugg på mig tills ikväll.. jag gör inte om de och klipper själv. fan va fult de blev.. och för attt jag ska klippa min lugg till just ikväll är för att vi ska bort på års fest :) ska bli kul emilia och johanna fyller år :)









GRATTIS BRUDAR

Kommentarer
Postat av: a

det lady gaga har på håret är en peruk...

2009-05-22 @ 22:01:50
Postat av: Lisa

vet ej hur långt hår du har, men jag hittade en sida där det är någon kina brud som gör rosetten av sitt hår, grymnt faktiskt ;)

http://hairblogg.blogg.se/category/frisyrer.html

2009-05-23 @ 16:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback