happy days past away

oj oj vad det är jobbigt att flytta.. det är ju sjukt. men de blir ju ganska bra de här. ni ska få se på min nya lya..
jag tycker den är ganska mysig :) .. och denna gång jag ska tamefan ha inflyttningsfest så vi kan parta till det och sen har vi ju alla uteställen rätt nära ;) och måste inviga min gulliga balkong istället för trädgårn kanske ..
men först och främst måste allt bli klart innan jag har en liten förfest för vill att de ska vara klart..

just ja , ska stå på loppis någon söndag nu i månaden , har rensat lite kläder som jag ska sälja, någon som vill stå med mig och sälja lite skit saker som man inte är behov utav ? får ta en söndag då man har varit uppe bland vädergudarna och de har viskat i våra öran att de verkligen är sant att de kommer vara soligt, då ställer vi oss där och säljer och äter munkar och saft, smarigt.joina ?


föresten jag har klippt lugg, vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken loppis? vart?



du passar skitbra i lugg btw!

2009-05-27 @ 00:57:41
Postat av: jessi

himpa loppis kl 6 på morgonen :)

tack tack :)

Postat av: Johanna

ja kanske vill med :) har tänkt att göra det nån gång iaf!

2009-05-29 @ 11:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback