opsi daysi typ så

sitter här oich äter godis till frukost elle lunch, inget bra.. men de får man göra när man har röda veckan :) eller hur tjejer
ska ta och göra iord ing mig och gå till myrorna sen ska jag gå till lägenheten och städa klart den.. sen är jag klar med den. tack och lov.. äntligen.. så är de bara börja styra och ställa med min nya..
jag har lver 100 par skor och jag vet inte vart jag ska lägga dom? de finns verkligen ingen plats.. knappt mina kläder får plats någonstans ..  men får bli lådor över hyllor.. och en stege .. finnemang..


idag blir de skjortsen på och vågar man gå med vita ben eller ska man sätta på sig svarta strumpisar för genomskilniga har jag inte infölrskaffat mig ännu, tänkte göra det idag,så ja svaret blir svarta idag tills benenn är lite mer bruna.. 
föresten fick jah en cykel av papa och den ska jag ut och testa nu :) först till myrorna sen tillbaka till mitt gamla hem..





Kommentarer
Postat av: Elin

Hallelåå ! Allt bra?

Har du/ni några planer för midsommar? Isf tycker jag att ni ska komma till lundby. Vi försöker bli så mycke folk som möjligt. MINST 120 ska vi bli ! Gå in på
www.sabinalarsson.blogspot.com för att checka lite.

2009-05-27 @ 15:04:28
URL: http://elinknas.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack gumman, det är du också alltid :)

2009-06-08 @ 20:06:30
URL: http://sofiechristinaeriksson.blogg.se/
Postat av: jenny

tack så mkt :)

2009-06-09 @ 16:19:31
URL: http://jennyobg.blogg.se/
Postat av: Anonym

nämen nu uppdaterar du ju inget!! kom igen skriiiiiiiiiiiv!!



glad midsommar btw:)

2009-06-19 @ 00:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback