maxiklänningar

anonym frågade om maxiklänning, finns en hel del på lindex som du kan kolla på hemsidan eller bara ta en titt förbi i affären.. jag själv beställde ju min från ellos/josefsson, checka läget där.



den här är ifrån lindex ligger runt 300 kr

sen denna från h&m som du kanske sett i h&m katalogen

 
399 kr

eller denna som finns i butiken och hemsidan .
tub upp till


eller denna lila från h&m hur fin som helst.


298 kr

och den här oxå från h&m

 198 kr

sen har du dom här två varianterna


 
399 och 349 kr
sen finns de hundratals snygga maxiklänningar i top shop och zara.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh tuusen tack för att du tog dig tid att göra ett inlägg åt mig haha! Har sett några av klänningarna du tipsade om, men så svårt o veta vilken jag vill ha:P Just nu känner jag att jag helst vill ha en lite mer diskret (inte värsta färgerna eller så) som jag kan ha på bröllop..



Skulle gärna vilja ha den lila från H&M om den va i svart!! annars tänkte jag på den svart/vita från H&Mdivided.. aja får fortsätta tänka:P



tack ännu en gång och du borde verkligen visa allt snyggt som du hittar i butik och så, för du inspirerar verkligen:)

2009-05-10 @ 23:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback