papiljotter och stad

måste säga att jag har varit rätt duktig idag. vaknade och fixa mitt abbonemang så de följer med till slottsgatan och adressändrat och så ringde jag angående om mitt abbonemang de översrider alltid mer än vad jag ska betala. ochnuhar jag inte ringt utlandet ett skit men ändå så kommer räkningar på mer, så fattar noll.. de får bli ett kontantkort istället som jag fyller på själv, de blir bättre så..  kommer säkert ändå inte göra av med över 500 kr på en månad? eller vad tror ni? iaf sen stack jhag till körksolan ovch satt där ett tag sen körde vi en lektion , sen satte jag mig ett tag till . duktigt, 3cjuni ska jag var klar med teorin,kämpa.. sen övningskörde jag ner till maxi och så hittade mamma och jag lite fynd på gina. 49 kr styck. checka läget där nere för där har dom ändå rätt nya saker som ligge rpå rean eftersom de nyss har öppnat , hemma i stan är ju allt slut..check it..

kan nådon tipsa om vad man kan andvända för bra ansiktsprodukter för torr hy. jag är så flottig i ansiktet och sen vill jag ha något som tar bort röda ärr i ansiktet. ? dom sitter ju kvar hela tiden, och om man solar ocvh blir brun och efter¨t man börjar bli vit igen så är de still there ? help me please. jag har aldirg haft problem med hyn förr..

imorgon ska jag till barberan och lägga i spolar i håret till kl1 för natta ska göra gesällen,. fatta att jag ska gå med papiljotter i håret till kl ett.. och då ska jag ner till drottninggatan och skriva på kontrakt för nya lägenheten och sen så ska jag gå och betala resan med malin sen får jag väl sitta uppe på bik bok och vänta tills jag ska åka.. men de får bli en utmaning  :)



 


all lycka till min bästa vän natalie på sin gesäll imorgon..
hon är värd allt .. hoppas det går bra!
love you..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback