vi alla lever i en dyster värld.

vi ser helt enkelt inte varandras problem.. jag är en person som inte visar så mycket när jag är ledsen eller mår helt enkelt dåligt. men jag tror jag har kommit till de stadget att ibland måste man kanske visa för att man inte ska sitta där i sin ensamhet och inte prata eller säga något till någon..men varför ska man säga att man mår dåligt? man vill ju inte direkt besvära någon med sina egna problem.. man vill ju inte uppstå som en tråkig människa som mår dåligt hela tiden. de är ju inte därför vi lever, för att må dåligt hela tiden. alla säger va glad ta vara på tonårslivet, de kommer nya bekymmer när du är äldre.. bla bla.. ta dig i kragen och börja må bra, men när ?   det är frågan.
känns som jag har hållt mig undan ett tag nu och de är väl dags att börja ta sig i kragen. men känner att de finns inget som får mig att vilja, viljan? vart är den lixom. inget är roligt längre. allt är som en grå skugga, som en stort regnmoln över mig som aldrig blir till sol. kan komma sol men d¨å är de alltid flera moln över. Att vara stark är en annan sak, alla har en styrka inom sig som viker sigh då och då, men finns alltid kvar där, men hur bygger man upp den styrkan? hur får man en att känna att du har gjort något bra idag , du har varit snäll idag , idag gjorde jag någon glad. De händer inte längre.. allt är som en jävla klump i magen. har jag gjort rätt idag. gjorde jag något fel? uppfyllde jag den personens mål?
tänk på dig själv. jag vet!
stark är ett starkt ord.
jag lovar att vara tillbaka inom en snar framtid.
inga blöta kuddar , inga klumpar . starkt mod och ett leende på läpparna.
i will not pretend anymore.
dont ask about the text.


Kommentarer
Postat av: kiki

Min älskade ängel!

DU vet att jag alltid finns här för dig.. TjugoFyraFuckingSju!!

Dra dig aldrig tillbaka för att ringa mig!

NU på fredag ska du komma hit.. ledig heeela helgen.. då blir de fest.. KOM HIT!

Jag är din sol:)

Love you världens finaste Jessica!

Postat av: lisa

älskade du,. Du tror inte det märks va, det märks på dig gumman,. Men ibland måste man få vara så, man måste få vara nere för att kunna va glad sen. Man orkar inte vara glad jämt. Tro mig jag vet, jag om någon borde ju ses som världens tråkigaste person isåfall med alla mina downperioder.. Men man är ju desto bättre när man är den där glada sen om man får vara ledsen ett tag..



Låt det ta den tid det tar, så ska du se att allt blir bättre..



Jag finns alltid här, dag & natt bara ringa!

Älskar dig snuttelibublan

2009-05-16 @ 11:39:00
URL: http://lisafri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback