flashback

kom och tänka på en sak..
kan inte ni få minnen av typ sjuka saker ?
som idag när jag gick med jessica på lunchen så hade jag på mig min gamla parfym jag fick av leon som jag tyckte väldigt om, så fick jag värsta flashback när jag kände doften på mig själv, alltså fik värsta minena ..samma som när jag ser ringar på fingrarna så får jag flaskback för min lärare ann hade jämt ringar och jämt när hon slkrtev på whiteboardtavlan så lät de sådär fantastisk från från ringarna som skrsapa emot tavlan dsamma när hon hjälpte en med ett matte tal tex, och hon skulle sudda ut så hörde man ringarna gå ihop,såntdär sjjukt kan jag komma och tänka på och känna dofter och skit och få minnen , får inte ni sånt ibland ?  




Kommentarer
Postat av: johanna

jag får alltid så också! speciellt av dofter. känner alltid lukten av gamla ex när nån går runt med samma parfym haha..

Postat av: kiki

skojja me min dojja att de e så!

Dofter, symboler men framförallt musik!

2009-10-27 @ 19:08:29
URL: http://colorista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback