svar

Hejsan!

Jag är på jakt efter nya tights, vilket inte är så lätt då det finns tusen st olika varianter! Kan Du tipsa mig om snygga tights till budget pris?

Som inte bara är trendigt en säsong, utan som man fortfarande kan ha om något år eller så.
T.ex. skinntights, tights med detaljer som dragkedja, lappade tights etc.. Har Du hittat några som är extra snygga eller liknande? HJÄLP TACK!
(Om det finns bild på dem på nätet, så säg gärna till

svar: hej you :) anonym .
tights till budget pris finns överallt, alla tights ligger för ca 149 kr och uppåt inte så speciellt dyrt :) men några jag tycker är snygga som man kan använda både till vardags och ett par svarta med från gina tricot rynkor på knäna och uppe vid midjan vet inte vad de kallas, men de finns i beiga också, säkert sett dom? dom ligger på 199 kr annars har du ett par från Bik Bok som nyligen kommit, ett par med transaparant tryck på knät, dom är grymt snygga och kommer hålla i säg ett riktigt bra tag för transaparnt håller i sig både till våren och hösten .. mycket sånt.. och till sommaren tycker jag du ska införskaffa dig ett par transparanta eller bara vanliga cykel skjorts :) men BIK BOK har grymt bra med tights och bra priser. lycka till :)
   
     
 
ååhh detta borde du köra på varje gång ni får nya plagg!! me like thiiiiiiis:D

vad har du för favoritbutiker i norrköping? även second-hand butiker..

vad är något du tycker är fult som man har på sig? och vad är snyggt?

vad skulle du vilja utbilda dig till?
svar : hej anonym igen!!!

hehe okej om ni tycker de är bra, ska jag fortsätta med det :)

favoritbutiker i norrköping:
Om jag vore kille skulle jag gå till carlo henrik shoenation, riktigt grymma kläder vore jag tjej skullle jag gå till bik bok carlings monki, men vill man sticka ut lite och är beredd på att lägga en liten större summa på kläder skulle jag självklart gå till greencha. skit snygga kläder för tjejer.. om man är ute efter ett par snygga märkes jeans ska ni absolut gå till levis. eller bik bok som har ett bra utbud av alla olika modeller..

second hand : eriks hjälpen har en hel del, men eftersom jag inte köper så mycket sånt längre för dom har inte alls lika mycket som de hade förr så är de annars myrorna. brukar åka till linköpings myrorna de har endelgrymma grejer faktist, eller så klickar jag in mig på tradera och hittar massa stuff, tyvärr är de ju ingen full tillit.. men eftersom de är så billiga där så kan man alltid testa och se..
   
       
     
     
 

vad får man inte missa när man åker till london? tex. klädaffärer, marknader, pubar m.m. hur länge bodde du i london? vill du flytta dit igen eller känner du att den biten är "the past"? :)

svar: hej hej :)

Du får absolut inte missa att åka till camden och kolla hela marknaden och gå på alla grymma second hand stånd. och ett måste är att åka till brick lanes second hand butiker, där har du allt från grymma matställen där du ser folk med underligaste klädstilen till klockrenaste människorna som bär vad du inte ens kan tänka dig. där hittar du old school till nya kläder, samt beyond retro har du där bland gatorna, brick lane har de klockrenaste retro butiken som ni måste besöka. där finns bla. väldigt roliga uteställen, speciellt på somrarna.. kan inte namn på allt var ett tag sen jag bodde där, men kan kolla upp det, finns hur mycket som helst man inte vill missa.. lovar dig :)
jag bodde där i ca 6 månader bara, vilket jag ångrar att jag inte stannade längre och sökte jobb, men var nog lite för feg då för att stanna, då jag saknade min bästa vän för mycket och alla andra familjen osv.. men jag åker mer än gärna tillbaka för att jobba med ett annat jobb än bara var au pair, fast att jag kom till världens bästa familj, men rekommenderar att åka dit och jobba och får upplevelse.. go for it.. jag kommer flytta dit nån gång i tiden igen .. om jag inte hinner bli för gammal.. :)

   
     
 
Har någon fått lägenheten än? (Hoppas inte.... ) :)

svar: hej matilda, såg att du hade sms, men som sagt är min mobil på lagning igen så kunde tyvärr inte svara och sparade inte nret, men ja tyvärr den är tagen :/ hoppas du hittar en annan, lycka till!
   
 
visa snygga kläder och sånt som du hittar i stan!! mer om ditt privatliv, vänner etc:D



svar: hej :) hehe vet inte om jag ska skriva så mycket om mina vänner :) men kan skriva mer om mitt privat liv men inte allt för mycket tycker inte om att göra det :) vågar inte ens publicera min blogg på facebook haha..  tråkigt men sant..

 

   
 
Håller med ovanstående! Uppdatera mer!!! Vad har du för planer för våren? & vad kommer du satsa på i klädväg i vår? hur tycker du london är? ditt favorit uteställe i london men även här i norrköping? vad skulle du sysselsätta dig med helst en bakisdag?

svar:
hej anonym .. hehe ja jag är dålig på att uppdatera, men kanske borde göra det mer men då vill jag ha mer KOMMENTARER..
för våren så kommer jag flytta till min tredje lägenhet som jag hoppas jag kommer bo ett bra tag i om jag inte hyr ut den i andra hand och åker till en annan stad och pluggar och jobbar eller stanna kvar ett tag i norrköping och jobba lite mer skaffa nytt jobb och spara pengar och åka till barcelona och plugga spanska eller åka till thailand och leva där i 4 månader.. de finns så mycket man vill göra, men hände ringet tyvörr, men just nu handlar allt om pengar.. tvvärr ..annars vet jag inte plugga upp mina betyg och gå en sy kurs kanske.. massa som sagt :) själv vad ska du göra? i klädväg kommer jag satsa massa på cykel skjorts samt jeans cykel skjorts som kommer vara den stora hiten nu till våren/sommaren och romantiska klänningar men snygga cowboys shoes :) och massa blusar, dessutom kommer de vara en stor hit medtransparant, till sommaren också .. kul fast utjatat men tänk dig en tranparant top snygg bikini och snygga skjorts + lite brun :)
jag älskar london, jag skulle vilja flytta alla min vänner dit och bo där alla och kunna leva ett liv där med alla och en härlig kille, för i london finns det en hel del med hunkar, kan jag lova dig.. jag älskar london!!
favorit ställe i london, oj finns massa och nu har jag fått hjärnsläpp vad alla heter, okej om jag återkommer om det haha. sjukt att jag glömt bort dom. här i norrköping, måste jag säga hugo, de är sån blanding på alla folkslag som jag tycker om.. men skulle vilja att de körde lite mer hip hop rnb annars är väl otten efter det, finns väl inget att välja på ..
 oj en bakis dag ? eftersom jag har jobbat varje bakis dag så vet jag knappt vad man gör ?  går ju alltid ut lördagar och då blir de att de är jag som jobbar söndagar, annars blir de gå och köpa käk hyra en bra film, dock ingen kärleksfilm för blur bara så känslig dagen efter dricka:p och massa annat gott och bara häcka..
09  
     
     
   
Hej!
Du hyr alltså ut lägenheten i andra hand i sådanna fall- Inte byteshandling? Jag letar lägenhet i stockholm, bor just nu ute i roslagen där jag pluggar, utbildningen är klar 4 juni men skulle kunna hyra lägenheten från mars om så skulle vara fallet!
MVH, Atte

hej!!   tyvärr så är den redan tagen..  :7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback