lgh förstahand slottsgatan 130

dags att byta lägenhet.. någon som är sugen på en lägenhet nära och centralt. slottsgatan 130 nära till alla uteställen.. skönt o slippa gå hem :D
31kvm med sovakov stor balkong, stort badrum och kokvrå.. perfekt fgör dig som vill flytta hemmifrån och få skappa dig ett litet eget hem.. min tid är över för de nu blir de lite större och en helt annan plats.. men är de nåon som är intresserad så hör gärna av er till mig på 0704738188.. 1:e mars är inflyttingstiden.. KOM IGEN NU'!!

kan lägga upp lite bilder om ni är sugna på de ..



puss och kram jessica

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tänkte om du kunde lägga ut lite bilder på lägenheten. Är väldigt intresserad och i stort behov av en lägenhet. :) vad ligger den på i månaden?

2010-01-28 @ 16:19:24
Postat av: Matilda

Kommentaren innan var från mig :)

Postat av: Atte

Hej!

Du hyr alltså ut lägenheten i andra hand i sådanna fall- Inte byteshandling? Jag letar lägenhet i stockholm, bor just nu ute i roslagen där jag pluggar, utbildningen är klar 4 juni men skulle kunna hyra lägenheten från mars om så skulle vara fallet!

MVH, Atte

2010-02-03 @ 00:19:24
URL: http://jousefinic.blogg.se/
Postat av: Anonym

bilder tack!!!!!

2010-02-06 @ 16:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback