those minutes u was free

hej damer och herrar!

vill bara säga att jag hatar detta väder, jag brukar vara van vid att det är påväg att bli vår för jag fyller om en månad och då går jag i solen med min jeans jacka eller skin jacka.. testade skinjackan idag, oherregud vad snygg man är i den!! KAN DET BLI VÅR TACK!!


egentligen behöver jag städa lägenheten, men ne det har jag ingen ork till eller varken lust med.. hatar att städa.. denna lägenhet känns så instängd.. så tråkig, längtar till jag flyttar mindre än en månad. dags att börja packa .. fy farao. just ja måste adressändra till 1:e april ..

föresten så måste jag skirva en liten lisat på vad jag behlver köpa.. så jag inte glömmer bort den

1. en ny sminkväska
2. hårspray
3. nya kuddar
4.anslagstavla
5.nya svarta jobbar skor
6. gardiner
7.byråar (om jag inte får när jag fyller år )
8.the hills boxarna
9.boots
10.nya byxor
sen tusen saker till, till lägenheten oh så mycket.. känns som jag flyttar för första gången igen..

köpte jättefina ringar igår och en prickig tröja och ett par byxor, eller mamma hjälpte till med tröjan och och ringarna och glasögon kom jag på och sminkpenslar ska visa det. men byxorna ska jag lämna tillbaka, de var inte som jag hade tänkt mig.. skit snygga till tjejer som är korta kanske.. jag har så långa ben att de blir för korta.. blä hatar att vara lång..

v 11 kommer världens snyggaste skor in på vagabond, ett par leo som jag måste bara ha!! 600 kr kostar dom håll utkick.




Kommentarer
Postat av: lisa

du är bääääst


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback