21.18

känns som jag lever i en fantasivärld.. allt går upp och ner. ena dagen är det bra ena dagen är det åt helvete!!
kan säga såhär att det är inte lätt att växa upp, bli vuixen och skaffa eget o bo själv o kämpa med sina jobb för att få timmar.. jag som jobbar som extra jobbare på tre jobb och springer fårn jobb till jobb för att tjäna ihop pengar och försöka prestera bra på alla jobb o inte vara för trött på de andra tex.. är absolut inte lätt.. absolut inte.. och hitta ett heltidsjobb i denna stad är som hitta en nål i höstack. nästintill omöjligt.. samma gång vill jag inye flytta ifrån denna stad ännu för att lämna alla mina vänner o för att jag trivs ändå rätt bra här .. ikväll är en kväll som jag sitter o funderar över hur jag ska göra.. tårarna rinner ner för kinderna för jag känner rädsla o vet inte riktigt hur hur hur hur jag vill !! jag börjar ändå bli så pass gammal att de är dags att skaffa heltidsjobb..  
men sånt är väl livet, livet går som en karusell antar jag!
ville bara skriva av mig lite, man håller så mycket inom sig.. ingen att tala till!!

Kommentarer
Postat av: lisa

<3 du är grym babe & jag älskar dig

Postat av: Sofie

Gumman, livet är inte lätt för någon, men jag tror man lär sig av det jobbiga stunderna. Och man uppskattar de bra mycket mer :) Det löser sig med allt och även för dig persi. Kul att se dig i lördags iallafall :) Jag håller tummarna för dig att du snart kommer fixa sig med jobb!! Pussochkram

2010-11-01 @ 09:29:33
URL: http://sofiechristinaeriksson.blogg.se/
Postat av: Amalia

babe då. vet hur det kan kännas. just med flytt. vissa dagar vill jag oxå bara här ifrån, men nästa så känner man ändå att man trivs ganska bra. det blir en stress av rädslan att bli fast, att bara vandra runt i samma spår.. men är det egentligen så dåligt? Tror man har sån stor press att man ska bli bäst och flytta och bli rik.. och man har fått för sig att det inte går här. Kan verkligen känna igen mig även fast jag har fast jobb.

Tänk inte för mkt. tror det är hösten som spökar för oss! du är fin!

puss

2010-11-01 @ 10:28:38
Postat av: mamma

Du kan ju alltid prata med mig ,vet du!!!

2010-11-01 @ 13:22:01
Postat av: Anonym

vad för tre jobb har du? bättre det än inget ju, ge mig ett:P



är du skriver i arbetsförmedlingen annars? har för mig att de kan hjälpa till?:S

2010-11-02 @ 00:12:28
Postat av: Vanessa

hjärtat, de kommer att lösa sig !! sjukt, hade precis samma tankar samma dag som du skrev inlägget. Så vi måste verkligen ses snart babbla av oss !! :) looove u jessipessi !

2010-11-03 @ 08:56:38
Postat av: Monika

Jag känner detsamma, suck... Men det löser sig, det gör det ju alltid. Men guuuud så trött man blir ibland. Tur att man har familjen, vännerna och kanske nån sötis som gör det hela lite lättare :) Puss och kram!

2010-11-04 @ 09:22:21
Postat av: Sandra

Jag fick fast på mitt jobb för ca 7 månader sedan...och innan dess hade jag verkligen inga förhoppningar på någonting. Men allting löste sig när jag minst anade...typ :)

Sen att det kanske inte är mitt "drömjobb" är inte hela världen. Det är iaf en bra start.

Jag fick lön för allt mitt slit, att visa framfötterna och viljan att lära.



Summan av kardemumman så tror jag att du också kommer få lön för mödan! Om inte just nu så snart :)

Hang in there babe!

Puss o kram, Sandra

2010-11-08 @ 13:59:29
Postat av: jessi

ja som sagt vissa dagar är man på topp vissa inte :) men som sagt alla gulliga det löser sig väl någon gån antar jag, frågan är bara när.. men dags att söka ärlset av sig nu :)



tack för alla gulliga kommentarer..



och jag jobbar på bik bok hugo och coffehouse :)

2010-11-18 @ 23:31:03
URL: http://jessiettparskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback