one and one and one two three

oj vad det kan krångla med inläggen när man sms.bloggar..
men ni ser ju iaf före och efter bilder:D haha..så de kan gå!!

förstår inte varför jag inte kan sova om nätterna helt ärligt så tror jag att jag behöver sömntabeltter men om man tar sömntabletter när vet man om man vaknar då ?  såntdär är jag skit skraj för därför våbgar jag inte ta något sånt, samma sak när de gäller åka flyg ch sitta i ett plan tex till thailand i 13 tim, lätt att jag tar en då men som sagt, när vaknar jag ? förstår inte haha.. cepe..

på lördag är jag jätte sugen på att gå ut, men vet inte om tjejerna är på g för att gå ut ?  någon som är det eller?
iaf på lördag har jag hand om modevisning inne i bik bok med pascals danselever och de är djs och sminkningar och party rea:) så ta er en titt och jag ska sätta upp skylt när modevisningarna är vilka tider så alla kan komma och se , eller hinna se dom :) kommer bli grymt kul på lördag .. så efftre de drar jag hem gör iordning mig och sedan drar ner till hugo och äter en god middag på hugo med familjen :) ska bli greaaat.. sen uuuuuuut vill utt :D..

sen tänkte jag när jag ändå är ledig söndag måndag och en bit frammåt, tänkte jag åka upp till stockholm hälsa på kiki och söka lite jobb.. tänkt mycket och jag har inget att hämta i denna stad. måste våga ta mig någonstans nu.. dags för de!! så är de någon som hör av sig sååå blir de kanske flytt :) toppen..


nu ska jag sleepa sov gott dudes.



Kommentarer
Postat av: lisa

JAG VILL UT, men jag kan ju inte :( NÄSTA NÄSTA NÄSTA HELG ALLTSÅ DEN 30E HIHI

Postat av: Bella

Snygg frilla!!! :D

2010-10-20 @ 21:12:40
URL: http://bellagonzalez.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan va ballt!

2010-10-23 @ 23:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback