Triggad

för det första så tror jag att jag har hål i min tand o jag äröver 20 år och jag tänker tamefan inte gå till tandläkaren.. jag går hellre till min pappas jobb så han får ta tången o dra ut tanjäveln!!! inte fan tänker jag pejja säkerligen 4000 för laga eller dra ut , rotfyllning o hit o dit! noway.. :)




jaaaa då var det dags för en ny tattoo.. jag sitter o listar ut var dne ska vara .. jag har flera olika motiv jag vill ha.. har ju alltid velat ha min leo tatto, men de går inte? jag vet i fan vart jag ska sätta den, den representerar verkligen mig, jag är en leopard. jag älskar leopard!! men sen ska jag föröska klämma in min mormors namn oxå.. vill göra henne lite happy :)
¨så då blir det en oldshcool diamant  och mormors namn marianne .. den ska jag iaf göra först o främst :)
sen finns de typ 10000 saker till jag vill göra.. men jag kan juinte bli över tatuerad för de är skit snyggt på killar men på tjejer tycker jag faktist det inte är så skit snyggt, bara på massa olika dtällen och inte to much!!


sen finns denna klocka jag skulle vilja sätta på handleden också.. kockan tickar, tiden rinner iväg..


bild från lifestyle tritto



Kommentarer
Postat av: Piicha´s blogg

Hej!



Jag har just nu en tävling på min blogg där du vinner produkter ifrån Mexx.

Gå gärna in och kika och delta i tävlingen.

Det kanske blir du som vinner!



Kram/ Piicha

Postat av: lisa

GRYMMA UNGE :D



DU är snygg hur du än ser ut eller gör :D Och Marianne är jäävligt coolt, de heter min mormor också ;)



LOVE UU GIRL

2010-09-29 @ 08:09:41
URL: http://lisamatilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback