london

ohweeeey.
så var helgen avklarad..
fredags låg jag och var totalt död. gick inte ens ner till familjen på nästan heladagen så de fick messa min mob och kolla om de va bra med mig haha.. men pratade lite med A och de skulle festa så jag tänkte ne lördag är någ bättre för min del .. men gick ner och åt och de bjöd på vin ett gott vitt vin så jag blev pepp och åkte till soho och festade litte.. det var alots of fun, vi var på samma ställe som förra helgen helt okey.
men jag åkte hem efter en klockren kväll och sov bort hela lördagen och sen va jag inte så pep på att åka till sohoe och festa igen så de blev att jag somnade vid halv 11 och vaknade rätt tidigt, men somnade om igen på bomangen..
idag söndag har jag bara kollat på film sen ätit med familjen och kollat på en vädligt bra afrikansk serie.. the no1 ladies bla bla ...

har kollat in lite biljetter hem, tänkt komma hem i slutet av april och kanske innan , beror på vad priset ligger på, nu ligger dom på 2000 kr så jisses väldigt dyrt. men vad ska man göra om man vill hem ett tag och hälsa på..

ne nu är klockan två här och jag kan inte sova.
men ska försöka..

love xx j

Kommentarer
Postat av: Nattis

tack men trot eller ej varken minki eller weekday.. Gina är den ifrån haha..
hur har du de???
puss

Postat av: jenny

fan va härligt då:) Ja studenten kommer bli grymm!!!! :) längtar som fan dit:) är du hemma då eller?

2008-03-24 @ 18:35:27
URL: http://jennynilsson.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag kommer, så fort jag bara kan, promise. love you babe. Saknar dig såååå mkt.

2008-03-24 @ 18:40:22
Postat av: Nattis

haha nee visst kunde inte heller fatta att gina hade den.. förstår de bättre än norpan lätt. .
men ja vet att många saknar dig här hemma =). Jo det är bra.. men mami är de sådär vi tar en dag i tagen ja hoppas bara de blir bra snart
puss

2008-03-24 @ 19:42:46
URL: http://Niwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback