utomlands jaaaamenjaaaaaa

ärligttalat nu är ni fega för att slänga ur er en liten komentar eller? haha. fegajävlar..
idag har varit en rejäl lugn dag.efterhelgen såklart.. jag och mallan åkte och boka våran resa :)
vi åker på midsommarafton så vi slipper hålla på och fixa och trixa med hemma. orkar inte sånt. iofs var jag inte med förra året heller, men de blir väl som gamla vanliga, paren åker till landet och vilka står kvar? vi singlar såklart.. de är faktist lite tråkigt .. men hey whats up with that lix.. så ja den 19 juni åker vi till cypern och ska festa och sola och bada och s¨ska vi självklart träffa rizkallah som ska jobba där nere:D hur nice som fan. ska bli röjj.. längtar. så bra att skattepengarna kommer.. hela risan kirrat och klart då.. perfekt.. eller  vad säger ni som får tillbaka på skatten ..
ne nu blir de städdags jag vet sent men bättre sent än alfdrig som sagt.. och gå in och adressändra . va kul. nya lya. med balkong oxå, hur bra som helst.  neee nu dags för planering och sen disk+städ .. plus lite musica. skiter just nu i grannarna..
ciao

grn canaria 09

Kommentarer
Postat av: lisa

fuskunge! Och du sluta skriv att det är pargrejer på landet Jessihjärtat, det är bara hänka på! Man gör som jag, bjuder in sig själv ;)

Love luuu

Postat av: Keek tha sneek

I love you hun.

komenterar ju alltid... nästan.. haha

KOM HIT!!!!!!!

puss

2009-05-12 @ 14:05:30
URL: http://colorista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback