I got pink colors on my fat fingers

jag tror jag börjar älska min granne, haha nedå men han borde bli dj eller nåt för
varenda låt han har på älskar jag alltså jag har hört dom innan
men han har samma musik smak som jag och vill ha alla dom låtarna
han spelar på min data, men eftersom att jag sitter på bärbara för tillfället
och min älsklings data har pajjat kan jag inte ladda ner musik så får
fråga folk och det är inte alls kul.. Han är verkligen typ allätare, me like!
vågar man gå ner och knacka på dörren och fråga om han kan bränna en
cd-skiva till mig eller:p ?  hahaha...


1:e april och jag är på fest och malin ringer mig, och säger gå någonstans där du är själv
jag g¨år in på toaletten och hon börjar prata om fjällen om hur kul de haft osv..
sedan kommer hon till att hon har haft sex med en okänd kille för några månader sen och
har gått och testat sig och hon är med barn ?  och jag får ett uttbrott och tror inte mina öron
och får chock eftersom att jag är lite onykter så blir allt nästan värre fick nästan tårar i ögonen
och tänkte för mig själv jaaaaaa! malin ska ha baaarn jag får vara barnvakt ! men faaan så öppnar
hon käften och säger APRIL APRIL DIN DUMMA SILL...... jag blev så aaaarg hahahaha :D vänta vänta du bara
till nästa år hahaha.....

jag har blivit rosa lover? JAG HATAR ROSA. rosa är den värsta färgen som finns men ändå
så andvänder jag det nästan jämnt nu? SKÄRP DIG JESSI!
BUT I STILL LOVE IT.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback