TEORI suger

jag fattar inte att jag har börjat vakna tidigt och jag hoppas
att det fortsätter så att jag kommer till skolan, men jag tror det är för att det har börjat bli
ljust ute att jag vaknar utav det.. men vaknade iaf igår och satte mig framför tv som vanligt när
jag vaknar och köäkar mina nötter .. sedan ringer V och natta och de och sä'ger att vi ska
ner på stan , så satte bara p mig och gick ner lite fort, så skönt att bara gå i detta väder!
sedan blev det en fika med becca och nessa och natta och så kom johaness och ninos förbi
och fikade och käkade lite glass på fräcka .. trevligt! sedan fortsatte vi upp mot emilia som hade
kommit hem ifrån fjällen så hon berättade lite skvaller och det var minsann så kul hahaa..
sedan kom johannes och hömta oss så vi pkte till lindö och kollade film, rocky balboa REAL GOOD!
sedan var klockan redan halv 8 så det var att åka hem och göra iordning sig lite fort sedan fara iväg till henke på
lite partaj.. och där var det väl helt okey sedan hem till sofie och sova sen nu sitter jag här med teori bajs..


har pluggat i bara tre timmar idag på teori provet och det gårinte så speciellt bra för mig
sitter och gör dom där nedrans frågorna och får fel hela tiden, det gäller bara att plugga
plugga för nu är det bara 9 dagar kvar tills jag har det och det är 8 dagar kvar tills jag
blir myndig oj oj oj, va kul det kommer bli :) hoppas att alla går ut fredagen den 13 :)
visst kanske inte världens bästa datum men vi gör det till den bästa :D 
nu ska jag fortsätta plugga jävla bajs prov.. föresten jag kan inte ens köra bil, det kan danne instatera
eller va det nu heter haha..!!  

Kommentarer
Postat av: johanna

jag ska gå ut den 13:onde och jag ska grattis-pusspusspussa dig tusen gånger då!

Postat av: Anonym

Hehe, joo det gör jag och du med :) Då får vi fira ;D

2007-04-03 @ 22:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback