lets go round and round and round and round in til its stop you

ja vi satte oss på trädgårn och vem vare inte som sa att
vi hade alkoholförbud innan vi skulle åka?
joo, men nej vi kan ej motså alkohol ? sedan efter
så  blev det deli och där bjöd en hemlig kille oss på
lakrits drinkar, vi tack och tog emot till
någon vi inte visste vi fick om ifrån..

jag kan fortfarande inte sova? och jag
ska upp tidigt och springa ner till forex och växla pengar
och handla det sista innan vi far iväg för
jag har inte ens en underdel till min bikini
och den 'är röd och vart finns det röda underdelar kvar ?
jo på gina för 20 kr men kanske inte röd?  låt oss se imorrn.

har inte mycket att skriva ?
jo jag får inte ha med mig mitt kort till
kreta för det kommer bli sjukt dyrt så det får stanna hemma
och så får jag ta med mig ett kontantkort istället..

kul men nu är jag trött och min blogg är borring för

det finns inget kul att skriva i den faktist..

ciao amigos

 


Kommentarer
Postat av: vanessa

=) de ska bli så skönt att åka, längtar så mycket nu asså! men du hitta väl röda bikinitrosor idag? :D

2007-08-14 @ 22:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback