THEY BANGS

igår var jag och lisa fikade på fräcka
och snacka massa shit shit
och planerade lite små saker..
och gick runt och kollade lite på sak
men det var så tråkigt på stan
fattar inte?det är ju jul handel, vart är allt folk..
men vi satte oss och fika i tre timmar
snacka om att få träsmak i röva..
Lisa fick en roligt samtal så jag satt och
lyssnade på henne i en halvtimme
och its SOUNDS GREAT..
och eeeeh ITS A BIG CITY IN A SMALL TOWN/CITY
haha..
virre kom förbi en stund oh berättade sina lusitgheter han har haft
för sig idag... och jag har aldirg sjkrattat så mycket åt han..
haha.. först kommer han försent till j
obbet trodde han började elva ist för tio..
sedan trodde han att vi satt på fräcka i kungs så han åkte upp dit men
där satt ingen lisa eller jesscia
kom ner till oss och säger jag har låst in min  bil nyckel
i bilen. haha han ringer johanes och de får lämna resärv
sedan när vi går märker han inte att han
gläömmer sin jobb telefon så jag smysslar ner den i min jacka
och börjar fårga lite "när fick du jobb teleonen då"? haha
hahaha och där kom han på att han glömde men som tur
hade jag den.. sendan kommer vi in i bilen s¨å har han fått p-böter
stakars kille säger jag bara :D hahaa..
knäppoisar
    

Kommentarer
Postat av: lisa

älskar dig fittjessi :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback