hemma

då var man hemma igen från göteborg.. direkt kommer hem så ner på stan och sedan åka hem och göra iordning sig, sedan far iväg till teo som hade födelsedags förfest :) så där böev man lute onykter och alla andra far vidare till otten medans jag fick ride av jocke och bauer och henka så far vi till sväritnge och fortsatte festen där och där var det riktigt med röjj, det var faktist väldigt kul för att vara fest i svärtinge brukar inte vara så jätte kul men det är vä bara för att jag inte varit så full när jag varit på de festerna hehe... men sen tpg festen slut och så kom sofie med bilen och vi fortsatte till leons för att äta sjukt gott... sedan hämtade hon upp några av sina vänner som vi skjutsade till krokek, men javvist på köpet fick man läsk i knät hahaha, sjukt rolig kille! sedan hem och sov hos sofie sedan en häktig dag fort hem och göra iordning sig och åka hem till mina kuisner för min farbror fyller 48 år sedan fort till poseidon och hämta upp pascal och gönet för att gå och kolla på bounce som var sjukt bra också sedan drog vi direkt hem till theresia och förfestade och sedan leche som var grymt bra musik och mpste säga att hela den här helgen har varit riktigt suverän ;) det diggar vi:)


i talk with my blueberrylips

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback