Marias 18 års dag :D

marias 18 års dag
MARIA har blivit en stor flicka huhu  hon får vara laglig nu.. :)  Igår så hyrde vi en lokal för marii som alla vi firade henne i och hade väldigt kul i fast tror det spårade ut ett tag ?  men inget vad jag kan minnas.. men kul hade vi. Ståg på stolarna och dansa och på köksbord och chips och dricka överallt till och med på golvet mycket spilleriii och musiken den var på högsta volym..  synd att jag inte kunde supa maria under bordet men jag tror jag söp mig själv under bordet :) huuh!  men snart är det utgång för oss älsk då ska du med mig ut och röjja kan jag lova dig ;) det har du lovat mig muhaha!

               
checka bilderna  först står vi och försöker se sexiga ut sedan kommer jag emot
minka som tappar glaset, som man ser mitt i bilden vid våra knän och sedan är vi full av garv.. muahhaha standing on the table...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback