I LOVE MY NEW SHOES..

Idag fyller fredrika 18 år och snart om en timme så ska vi ner och fira henne på Deli och festa loss
och imorrn med för då är det "lill leche" som vi kallar det och jag tror att det är ?
äntligen är vi alla snart 18 år då kan vi alla tjejer gå ut tillsammans och göra staden osäker som vanligt ;)

på lördag åker jag Fredrika och natta på kryssing :) cindereller kryssing i 24 tim det ska bli real nice ska vi festa loss där oxå blir mycket ffestande denna vecka, ska vara ledig också om de inte ringer och behöver hjälp för rean är upp och ner och vill bara att skiten ska sluta så all höst kläder kan komma in så man kan klä sig lite
better.. 
var inne på hårvårdsbaren och hejjade på johanna lite och så ville jag ju f'ärga mitt hår till något, så blev det någon mysko färg men me like it, sitter här nu med färgen i håret och jag hoppas att det blir bra, men johanna sa det om det var för ljust skulle jag lägga i en toning som var lite rödare eftersom jag vill ha det och om jag tycker om det färga det fast inte tona då.. ska bli kul och så, ni får väl la se efteråt on a pic hur det ser ut :)

mamma och magnus kom hem idag från london, skönt att ändå ha dom hemma, jag t´ro jag aldrig skulle klara mig utan mamma ? hon hjälper ju med allt, blev nästan handikappad när hon inte var hemma:) im glad that shes home :) och hon kom hem med ett par höha skjorts i midjan åt mig från top shop, sure dom var lite för små men får töja ut dom lite eller får gå med dom inne lite så man får igen dom i midjan, men det ska någ gå serru!

tider går sakta idag ? eller ?  ne den går rätt så fort ändå började kl 9 och slutade halv 6 och dom tim marna gick faktist overhört snabbt  ? kanske eller jag som inbillar mig, men tror så! ne nu yrar jag..

Nu ska jag gå och checka håret för det sitter i just  i :)

I LOVE MY NEW SHOES OR IM CRAZY IN LOVE HUHU..

image564


Kommentarer
Postat av: sandra

vart är skorna ifrån? :)

2007-07-31 @ 21:41:01
Postat av: jessica

från sko punkten :)

Postat av: johanna

hah hoppas att färgen som jag lurade på dig blev bra :D

2007-08-01 @ 19:14:43
URL: http://jaghamster.blogg.se
Postat av: jokk,

frågan är ju om du hade kul på leche? ;D

2007-08-06 @ 22:27:37
URL: http://jokkim.blogg.se
Postat av: Hany

Hehe i löööve theme tooooo har ett par sådana haha:D

2007-08-26 @ 13:28:21
URL: http://Hon3y.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback