Mister cool

så det kan gå, helgens balader.. .
vi börjar med i torsdags då vi hade en avskedsfest för emilia på Deli som ska fara iväg till Australien om en vecka. Suck kommer bli sorligt och mycket gråt på tisdag för då ska vi ut och äta , myssiluttan ska det bli..och allt smink kommer ramla bort.
festen vart iaf lyckad emilia kom ingråtandes efter att vart och ätit på trädgårdn med Frasse med en ögonbindel och fattade ingeting, dagen innan vi hade försagt oss lite väl mycket.. som " nu har vi brääänt massa cd-skivooooooor " emilia - vad ska ni ha alla cd-skivor till ?  jag-  eeh jo du vet min dator har pajjat där uppe så var tvungen att bränna all min musik.. natta- ASGARVAR.. Emilia- fan garvar ni åt ? natta- såååg du inte han som gick förbi eller?  såg han häromdagen också garvade lika mycket.. BRA bortförklaring dääär.. det var en utav alla ..
men åter till festen , det var bra mycket röjj. Mycket med dans och shotandes och dans på bardisken för emilias del och natta som ville joina henne :) raplåten blev inte världens höjdare men hon hörde iaf några ord som vi sa, men den sitter ju i vår fina bok hon fick :) och så hoppas vi på att hon får andvändning för den grymt GRRIGA mister RABBITT :) men festen blev iaf lyckad ..

FREDAGEN blev det jobba upp och hoppa för börja jobba kl 10 öppningsdax.. sedan hem och byta om och käka pizza och svulla lite innan jag drog till Lisa för där var alla tjejer som förfestade plus henke och Conny .. men jag lisa frida conny henke drog till teater och satte oss och små drack lite klockan gick och vi tickade vidare till otten där LISA OCH FRIDA svek  precis innan vi skulle gå in :) kärlek kärlek ...  sedan var vi inne och gick till becca och jessika och emilia som satt i ett hörn och kollade ?  så upp poch hoppa för dansgolvet väntade på oss.. träffade syster hon var packad ass hell så vi dansade lite och vips så r¨åkade jag ha ut hennes drink och oj va fajt det blev, hon började vips slå mig och jkag slåg tillbaka, men mina smällar blev lite hårdare än vad jag trodde så hon gick och pekade FUCK U haha .. sen försvann hon full som en sten...
tiden gick och gick förbi kopkins, kom fram shlmare det var låtsas bråk och hit ich dittan lite kul.. men sedan följde jessika och Elias mig hem så rara!  träffade folk som satt och kissade ¨på trottoaaren och hade det trevligt, hon kom fram det var nööd var tvungen, självklart du ska kissa unga dam haha sa vi sedan , "DU jobbar på bik bok"  ovanligt man får den frågan, men svara bara JAA! hahaa lite kul.. sen så sooov jag gott och gick upp för att jobba kl 12.. kuuuuuuuuuul då..

LÖRDAAAG så kom hem från jobbet och satte mig och kollade igenom min data som vart på lagning sen JUL ? :O såg massa bilder från tre fyra år tillbaka så ska sätta mig vid den datorn sen och showa som pics ..
men lördagen blev lite seg, men fick en till pizza och satt och svullade som ett djur som vanligt, har ätit skräpmat sen juni varje dag  ? ooohjesus mååste sluta och plus att jag måste tillägga att jag har inte ens satt på mig min bikini än på denna sommar så jag kan ju alltid fortsätta svulla i mig så jag blir lite fatter till vintern så att jag kan värma mig själv , vore ju najs... men efter pizzan drog jag ner till stan för att möta Nessa och Natta så vi gick till trädgårn där alla satt redan john o.c .. becca och johanna kom efter ett tag och malin så vi började dricka lite och hade det trevligt sedan blev det lite bråk så vi gick därifrån och alla hamnade på otten förutom jag joahnna och becca.. johanna alkot ass usssaaaaaal  halv decak och skulle försöka komma in på otten kom inte in jag och becca drog in till hugo, och sedan drog becca.. jag ståg ensam kvar och gick in själv på hugo och hade det trevligt men hittade mig sällskap iaf det gör man ju alltid , men inte många jag kände iallafall men man lär känna :) 
men syster jobbade så pratade lite med henne och träffade johanna eng och hennes v'änner så vi gick in och röjjde till rock musik not my taste but  okey..  sen självklart samlades alla utanför när det var stänging , åkte och cruisade i johns bil och skrämde tjejer påväg hem dyng kul! men sedan hämtade vi upp  syster som ståg och käkade på kopkins och skjutsade hem oss .. sovde underbart!

SÖNDAG ja nu är det söndag fuck vad tider går, det är helt sjukt vad vecko dagar och mpnader går.. blir galen snart är sommaren slut ?  whats happning ?  men vaknade upp och såg massa kläder i påsar som pappa har rensat från garderoben så, plockade på oss massa gammla stuff hittade vita shorts ett par höga shorts en i love hong kong i looove it  en jeans kjol hög i midajn som jag har letat överallt efter ..massa tyg som jag ska sy om :) och träffade min lilla älskling rocky .. sedan skjutsade pappa hem mig med alla påsar ochj nu sitter jag här och latar mig ?  blir det en till pizza idag eller inte?  neeeepp för ska hem till mormor och äta massa gott och dricka vin :) sen blir det kanske hitta på något efter ?  men jag jobbar 12 tim imorrn så det blir någ lite tröttsamt..


men ciao jag vet jag skirver så konstigt ni förstår kanske inte allt jag har skrivit.. dålig fantasie sååå be happy annyywaaayyyyy. buuhuhuh



        image474
The book

Kommentarer
Postat av: Lina

GOSH, låter som en riktigt kul helg! Har du msnnnn? Då kan vi prata MERA (:

Postat av: jessica

huhuhu hop_it@... thaaaats miine add me :d

2007-07-10 @ 14:04:09
URL: http://jessiettparskor.blogg.se
Postat av: jenny

låter roligt, va fint ni hade gjort för Emilia..

2007-07-10 @ 18:58:08
URL: http://jennynilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback