BIK BOK style

haha onsdagen på praktiken så var det typ inget folk på stan så jag och claudia testade bik bok
kläder, eller rättare sagt jag gjorde! jag testade en svart baddräkt och lite knä strumpor osv..
haha ni ska få se bild på det.. men sen kom natta uppoch  skulle testa baddräkten, tyvärr får jag inte
lägga uåå bilder på det men skulle gärna velat det haha.. jag valde rosa för att jag har helt plötsligt börja
falla för pink och det vet jag inte varför för jag hatar egentligen rosa, men har börjar måla naglarna rosa och
tröjor och och skor och diadem rosa.. men man är inne i dne krisen som alla andra 40-år krisare muha!

     plus så måste jag lägga in en bild på syrran som testade kläder efter att hon hade slutat jobba, så tog en porr pose på henne haha

Kommentarer
Postat av: Baab

sexiga mickis :D

2007-05-10 @ 19:15:58
Postat av: fredrik

riktigt söt outfit! :)

2007-05-12 @ 22:59:40
Postat av: Erica

Du & din syster e så söta:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback