CASH IS KING

var i skolan idag och fick sånt underbart besked i hela mitt liv, det är så mycket bra huhu!
så jag och mamma gick ner på stan efter skolan och handla lite
inhanlade eller för mammas pengar så fick jag två par skor och två tröjor och sytrådar så jag kan börja sy
egna kläder isället för att lägga massa pengar på det och göra mina egna stuff :) hellre lägga péngar på tyger ochg små grejer..

                                                                      CASH IS KING ..



.
kom på att mamma hade köpt nåt lip gloss från eleven som gör så ovanligt ont på läpparna
de sticks så fruktansvärt och d epumpar upp läpparna, vissa säger att det inte hjälper och att man bara inbillar sig, men den här gör det verkligen..
skulle vilja ha ett annat pump lip gloss med orm gift i men vet ej vart jag ska få tag i det? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback