hej och hå helg står på tå

i fredags blev det utgång, började med att gå på stan som vanligt en fredag och sedan hem och göra iordning sig men satt ich sega jätte mycket så jag och becca skulle förfesta men stack hem till hennes pappa i knepien och satt och drack med hennes pappa haha! assbra.. det var kul faktist. men sedan drog becca och jag ner till deli och satt där och blev knölfulla och fredrika jobbade så det  var kul och träffa henne också..sen blev det otten och vakten
"grattis på dig" jag bara vaa? nu är du någ ute och cyklar det var en månad sen haha.. men kul på otten hade vi iaf , det vi kommer ihåg:D träffade syrran utanför också så drog hem emd henne ..
lördagen blev det stan igen och så gick vi och kollde på nöär malin dansade repade lite.. sedan hem och göra iordning sig och vidare till emilia och förfestade där och kolla på melodiefestivalen och faaan vad lesbiska kampsången suger? ärligt talat, det är ju nöstan pinsamt att the ark kom på 18 plats dom borde hoppa ur det där..
men så drog vi till elins och simons lokalfest för att fira dom :) var trevligt var det... sen hem hem hem.. sova vaknade kl halv 3 och stack direkt ner till stan för att möta mamma och sen till micis och firahenne efter 2 månmader för att hon har vart i thai.. men men nu är den helgen över och den var rikigt kul faktist..

på tisdag blir det någ att sova hemma hos malin  för att jag ska komma upp till tåget för vi ska pka till norge nooorge huhu jag malin och lisa :) ska bli kuil att fira norges national dag den sjuttonde:)

ne suck vad allt är bajs egetligen nu för itiden .. man vet inte hur det kommer bi i skolan eller nåt man vet inget om sommarjobb och allt med alaaaaa och ooohhh. piussar på allt hejdå*!

Kommentarer
Postat av: vanessa

Kom inte försent till tåget nu bara jessi ;)

2007-05-14 @ 17:32:45
Postat av: jessica

hahaha nej nej då :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback