ther is different kind of love

Jaha då var denna helg avklarad, mycket festande
både fredags och lördags och nu sitter man
här sovit tolv timmar i natt och är fortfarande trött
måste städa mitt bajs rum, gud vad jag hatar mitt
rum det är för litet.. får inte plats med min klädställning
, min symaskin, min dator min säng och stol ?  jag vill
flytta in till stan med ett större rum :)
min syster har flyttat nu, lite skönt så man kan
springa ner till henne lite då och då :)
och så har vi sålt huset i eneby eller pappa har gjort det
så det känns lite sorligt att bara lämna sitt hus man har bott sen
man föddes, hela 18 år! 

nu har man gått i skolan i en vecka och det går galant
vi syr och har fack teckining och jag som är
sämst på att rita kan knappt ens rita raka streckgubbar
och då är det illa:p men det rullar på!
maria har börjat också så det är skönt..

jag har börjat grubbla så mycket ? om egentligen ingeting
jag känner mig taskig mot en viss person och visar inget
jag är så dum!  jag möåste bestäma mig hur jag ska göra..
jag är någ bara rädd för att göra fel och göra ett stort misstag..
vill jag vara eller inte vara ?

jag och vanessa låtsades sjunga igår och låtsades dansa till
musik vi inte kunde, fulla och glada och träffade mycket roligt folk :)
det tackar vi för och väntar till nästa helg då vi ska fira malin m
ska bli ruuligt..
tack och adjö lever på bara bröd

     

Kommentarer
Postat av: vanessa

haha :D vi är så roliga.. vilken kväll

2007-09-02 @ 23:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback