london jises

jisses vilken fredag kväll och lördag.
vill berätta så mycket, men de får ni alla verkligen inte veta
endast en person. N .
helt sinnes..
lisa och jag var inne i ealing och shoppade igen,. som vanligt..
jag införskaffade mig två örhhängen, nu har jag 8 -9 par örhängen.. tror jag blivit örhänge fantast.
men ett par silvriga denna gång och ett par svarta peace .
och en skinjacka kort och ett par blåa brax, endast 5 pund för skinjackan. fatta den, fast den va ju inte direkt real faaajk.
fredagen åt jag middag med familjen och en anna familj som ör heöt svenskar som ska flytta tillbaka till sthlm som de bodde innan de fick för sig att flytta hit i några år :) cool.
sen kom lisa vi gick upp gjord eiordning oss men jag var så seg , så jag fick och lisa fick pimpla vin på tuben.. väldigt många som gör de faktist, så de va att ungefär svepa en vinflaska på 20 30 min.. de snurrade rejält sen..
sen vill jag inte berätta mer :) our secret..

lördag sov gott, vakna åt frukost på pret a manger och sedan foir direkt till old street där jag och lisa gjorde en varsin tatuering :D
äntligen är den gjord..

idag jobbade jag 11 till 17 så efter de åkte jag ioch lisa på bio
vi såg 21 . jack vegas film, den va faktist bra!
nu sitter jag här.
work imorrn igen..

ciao .some pics
 
                
image779
 


some old pic in london..

           




Kommentarer
Postat av: Nattis

Nice tato babee =)

Postat av: Hannah

Hur mycket gick tatueringen på? Snyggt!

2008-04-21 @ 11:33:26
Postat av: jess

tatueringen gick på 850 kr, fast de finns billigare ställen, hemma i sverige är det billigare ..

2008-04-21 @ 19:34:46
URL: http://Jessiettparskor.blogg.se
Postat av: natalie

vad ska du berätta för miiiiiiiiig?! tell me fort fort..

2008-04-21 @ 19:53:55
Postat av: johanna

sjukt fina skor! var är de från? second hand?

2008-04-21 @ 21:17:55
URL: http://jaghamster.blogg.se
Postat av: Becca

Du är snigg (A)

2008-05-08 @ 08:48:23
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback