london lisas family

hej och hå vad det kan gå.
helgen dagarna bara springer iväg just nu.
i helgen så var lisas familj i england och hälsade på lisa. och jag fick vara med och leka.
fredagen var de ut på middag. de va klockrent. och fint var det oxå. stilrent. och vi pratade och hade oss på restaurngen sedan bar mama papa och stina hem . lisa och jag gick vidare . men hem fort.
lördag kväll ut och åt igen . på bortiello . italiensk restaurang . jag har aldrig haft så kul på en restaurng . fy farao säger jg bara. vad vi levde trodde nöstan dom skulle slönga ut oss. servitrisen var grymt vacker. och jag kollade typ konstant på honom. men han mpste varit bög.
lisa satt nöstan mitt emot fabregas. ja hon trodde iaf det. men han var lite lik, men sedan när han reste sig upp. vilken nörd. haha vi satt och drack coktails och gjorde miner och . helt plötsligt ringer olle. broder i familjen. hej pappa ." får jag boka midsommar på landet?" haha men kära du vi är i london och sitter på restaurang kan vi ta de nöär vi kommer hem. haha diggar olle.  sen såg vi dessutom wannabe posh morsan. ja de är sant. haha..
plus våra miner och grimarser och allt fick folk att skratta åt oss från att vi satte oss tills vi gick. de va amazing så kul vi hade det. lisa och jag vart pepp, så vi gick ut först åkte vi til bricklane på npågon pub bar eller innan jag jag ioch lisa in på en svensk bar typ ? tror jag. heh.. sen bricklane och efter brick till zepranoz. gah vad jag gillar zepranoz ibland. men igår ville jag skjuta djn .. abeey hittade sin man . mayej nåt hette han. abeeey va " your the maaaan"  och de ända han kunde på dansgolvet var, jucckkaaaaa..
hehe. och idag jobb. så nu äör jag typ död . trött. ont  i hjärtat, brular har de. för mkt alcohol kanske.  shu.

mamma kommer och hälsar på mig i juli :) äntligen. ska bli kul.
föresten 6:e juni . hellosweden. till goodbyesweden 15 söndag

occcccccch de är stop i min fucking toa och de ligger bajs i den och jag dör av luktn. känns som jag luktar apa. iof gör jag sökert det av doften. occccccccccch jag måste städamitt rum känner jag oxå. skititgt på golvet. föresten så var de inte jag som gjorde stopp i toan, de va alexander som la i en halv toarulle utrullad alltså. så mm. så skulle jag spola ner allt men då blev de stopp:s? aja
shit the same.
lis ahar alla bilder. lägger in dom i veckan. lite roliga pics faktist hehe.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback