london sooooooooooooooooool döda mig

utspring imorgon för mina damer. stora damer är dom nu.
önska jag kunde vara med. :) de säger jag iofs jämt.
idag vaknade jag utav att jag mådde illa och orolig. hum börjar ju undra vad det är.
idag var / är en riktigt härlig dag faktist. solen har lyst sen 11 och efter jag lämnade hannah gick jag hem till lisa och vi gick till en parkbänk satte och pratade om massa bara solade med tights på. JAG KOMMER ALDRIG BLI BRUN PÅ BENEN ELLER ARMARNA. fuck. tiden gick fort vi satt och prata och planerade lite om lite saker..

jag har ingen ork att vara kvar här längre. har ingen ork att göra någoing med barnen . sitter bara inne ioch låter tiden gå så de får gå och lägga sig. och då går tiden bara saktare. ush. jag börjar sakna hem för mycket., och tycler de äör väldigt mycket sakna hem .. vill komma hem för gott och sola bada och ha en rolig svensk sommar som alla andra. de är ju så underbart vacker skönt soligt och regnigt trädgårn deli bik bok parker sprit landet en svensk sommar. NORRKÖPING. jag ska aldirg säga att det är en piss stad eller att jag vill flytta ifrån den. jag älskar fan norrköping. bästa staden .
ne nu ska jag inte klaga. inte långt kvar tills jag åker hem faktist. efter att jag vart hemma i sverige är de bara 1 mpn och 2 veckor. så whats up for that lix.. missar inte mycket. ..


ne nu ska jag förbereda maten sen dra hämta ungen på dagis.

tjarrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback