jess confused

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. KAN MAN VARA MER FÖRVIRRAD ÄN JAG ? ! NEJ..

jag lever i ett förvirrat huvud just nu. vad vill jag? haha. nee usch jag är lycklig glad ena dagen andra dagen vet jag inte ens vem jag är ? vad jag vill vad jag håller på med.. ? its feels like a dream ..
men mitt motto är:  dont go out and fake a smile.
och det här förbannade tangent bordet kan dra. de skriver inte det jag vill. hoppar över hit och dit, den lever sitt egna lilla liv inte eftr mina ord.. stick..
jag vill bort ett tag och åka till london kanske i en månad, bara ta semester?  vill jag det? nja. aah ?  eller ?

ne nu ska jag sluta. sitter hemma själv. mamma jobbar natt? visste jag ej så sitter själv.får väl börja vänja mig då..

sällskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap...



Kommentarer
Postat av: Jenny

man blir fasen riktigt glad av den där låten:)

Postat av: lisa

KAN VI INTE ÅKA TILL LONDON ÖVER NYÅR JESS???? DU OCH JAG??? JAG VILL TRÄFFA EDDIE ASSÅ... PANIK! kan vi inte åka snart.. snart snart... we have toooo! you and me baby..

2008-11-21 @ 12:08:43
URL: http://lisafr.blogg.se/
Postat av: natta

vilken kille!!! Sjuk!! GE MIG

2008-11-24 @ 19:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback