jessica . and u know it.

herregud vad jag är dålig på att komma igång med grejer ? jag som skulle ta tag i mitt körkort. nene de tar tio år till. hehe samma ska nu när jag ska flytta jag har knappt börjat packa och jag ska flytta på lördag..  I only say go jess! och en sak till jag skulle skicka in papparerna till skolan så jag kan börja plugga . nene de har jag inte heller gjort. smartass jess.. 

hehe, förstår nästan att alla blev chockade när ni kollade ut genom fönstret imorse.. jag trodde jag såg mig själv ,
så pass vit är jag..  dags att köpa solkort nu när de är vinter så man inte matchar snön. och jag förstår inte att man är så snygg när man är brun. man är ju galet snygg . när man är vit? haha. vill man inte ens prata om. endel passar iofs att vara vit ..

sådär nu har vi beställ biljetter till chris brown, men fanns inga STÅPLATSER kvar ? ! jaaag blev grymt arg. jag ville ju ha ståplats. förbannat..  men dne 23 januari chris bown iaf. kommer vara galet.


idag har jag soppat lite :) blev tightsen som alla kommer ha från gina dom med dragkedjan sen ett till par strumpisar och en liten väska med paljetter rikigt gullig.. imorrn ska jag in till stan tidigt. måste in och köpa skorna på hm. fan om de inte finns kvar då får jag helt enkelt köpa ett par andra dyrare som finns på din sko.

aee. nu blir de o packa lite.. alla förbannade skor och jackor och väskor. jag förstår inte hur jag ska få plats med alla skor och kläder i lägenheten.. kommer vara kläder överallt. . får lägga ut kläder på tradera..

lyckad helg föresten.haha party nattas gäng är på G. 


Kommentarer
Postat av: kiki

Oh thank u love.

JAA KOM HIT!!!!!!!!!jippiekayjej!



love u TOOO man!!! mucho!

Postat av: lisa

love you my bitch!!! På lördag är vi partyjess och partylisa.. konkurrerar ut partynattaaaa ;) Tävlingen kan börja hahaha

2008-11-25 @ 14:09:20
URL: http://lisafr.blogg.se/
Postat av: abs

aootch! surt.. jag vet hur mycket du alskar honom.. well.. du far iaf se cristian brun.. fran sittplatsen..

2008-12-01 @ 00:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback