james bitch. 008

första lördagen jag är ledig. vi varhemma hos becca och förfestade med girlsen och röjjde fast inte som vanligt :/
men vi röjjde med några killar från andra sidna huset . haha grymt.
sedan blev de same  deli deli deli, dansa på borden .. men vi hann inte så långt innan de blev lite bråk tyvärr..
men vi gick vidare till manesa där de v lugnt och satt och drack goaste drinkarna dom är bäst på att göra drinkar där!
hahasom becca sa till bartender, "du är bäst på att göra drinkar"  linn:  "becca de va inte ens han som gjorde din drink" haha älskar becca.

vidar till hugo som tog världens tid i kön så vi stackoch kisade i leran.. folk såg oss. såg våra nakna rumpor. KUl :)
men jaaaaaaaaaaaaa vad mycket folk de äääääär, sjukt!sedan skulle jag ta upp mobilen för att messa natta, MOBILEN VAR BORTA? jag sprang runt som en yrhöna och visste inte vart jag skulle ta vägen, min mobile borta? hallå mitt liv, mitt allt! men tack vare några? eeh ?  jag vet i fna vart dom var ifråne ller kom ifrån tre små banditer såg dom ut som, snälla och trevliga.. krama om dom tgo min mobil och gick och allt var som  vanligt :) happyness..
hörnan var våran.. syrran kom också, hippie? hahaha klockren var hon..

mnee nu ska jag göra iordning mig, ska på im bitch. James bitch 008  medmina sköna. natta och teo.

hejdå

Kommentarer
Postat av: Natalie

James Bitch, 008.. HA HA HA HA

2008-11-04 @ 21:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback