jess. weading.

haha jag sitter och lyssnar på mariah carey - refelections. haa ja ni people varför ?  vet jag faktist inte !
varför varför kommer denna fucking depp period nu nu nu för ?  dumma väder. har ni tänkt på hur lycklig man är när de är sol ? ljust varmt och man får gå i sköna kläder. orka sätta på sig en stor fet kofta och svettas som en fet kossa? och känna sig som det också för att koftan är så stor ? . visst kan man sätta på sig en inte så stor. men va fan då blir den ju inte mysig ?  right or wrong.  detta jävla bajs väder kan dra åt pip skogen . de är bara bara bra vädret som gör oss depp ..  ? eller har jag fel .  imorrn blir det färglada kläder för att få upp stämmningen. eller. lol.

jag vet en sak. OM jag gifter mig. OM nu jag ska gifta mig. JAG VET INTE RIKTIGT. men egentligen måste jag gifta mig för jag har typ redan bestämt vilken brölloppsklänning jag ska ha och vad alla andra ska ha på sig.
mitt bröllop ska inte vara något jäkla traditionellt.
jag ska ha roberto cavallis klänning och den ska vara leopard. med låååångt släp. min man? ha på dig va fan du vill..
ni andra kommer i vad ni vill. MEN ni får inte komma i leopard.  då är ni kickade från bröllopet och mitt liv ;) hha..





Kommentarer
Postat av: lisa

babbbyyyy!! Ett troll tillsammans med vanessa?? ni snacka ju om det .. :) Och jag lovar dej, jag va depp förra veckan, men denna är jag sjukt glad.. Don´t know how, but you will get over it! Jag älskar att läsa dina inlägg, dina yra meningar och allt ..hehe älskar dig jessi

Postat av: Elin

Ja, jag vet inte vad som hänt. Synd att det inte syns lika mycket på längden som i hårbotten :P

2008-11-12 @ 12:03:52
URL: http://elinknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback