naturligt mineralvatten med kolsyra

utgång igår. eftersom jag inte vet vart alla mina vänner är eller inte frågar eller jag  inte frågar dom så skiter jag it och går ut med killar istället, så jävla mycket roligare.. alltid är det så. när ska man börja fråga saker ?! lär..... fan. ska man behlva ha pojkvän för de...

var hos mina kusiner igår satt och drack. skulle gått ut med min kusin erica och vi skulle gå till palace, men hey vips så var hon på sitt rum lade sig i sängen och somnade, där satt jag bland med alla vuxna och snacka skit. sen stack jag och mötte upp johannes och henrik på manesa drack min efterlängtade hallon daqouri. yes! sen ut . otten . de var väl helt okej ute.. lite folk på otten. men HUGO var de grymt mycket folk som vanligt ;) sen blev de fniss sen gick jag hem la mig i soffan och kolla på playboy mansion. haha. sen somnade jag gött för mig själv i SOFFAN .som vanligt. nu ska jag hem till fader min och fira honom .. 17. augusti. tack och hej . nu tänkte jag att jag skulle gå dit med music i öronen. behlver röra på mig. fan vad jag skulle vilja börja spela fotboll igen alltså. de va ett tag sen. någon som vill börja .. korpen kanske till nästa år   ??


ne shu

ciao

Kommentarer
Postat av: Elin

LÄTT ;D fotboll är nice..

Postat av: lisa

Tur att jag har diiiig!

2009-08-26 @ 14:28:38
URL: http://lisafri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback