so a new year soon, what do u think about that


hej där allihoppa.
oj har inte uppdaterat på hundra år ser jag nu.. vet inte varför tror jag har helt glömt bort de, inte lika kul
imgen kommenterar och känns som jag skriver till mig själv? ? kommenterar ni så lovar jag uppdatera ;)

så vad händer på nyår för er del ?
vad ska ni ha på er ? jag beställde den paljett tröjan med räder från nelly.com den är jääte fin men kort.. villju ha transparanta leggins till, men då syns ju röva.. men har lite olika förslag på klänningar och byxor osv.. vi får la se.. förra året blev de paljet leggins och svart linne med massa guld smycken .. men de vill man inte ha igen och året innan d e hade jag en silvrig paljett klänning,meeeen jag orka inte ha mer plajett.. kan paljett bara försvinna nu börjar bli lite urtjatat,men nepp de försvinner inte ännu.

iaf så är nyår bestämt nu tack och lov .. skönt.. tack lisa!!! nu blir alla tjtjer samlade..


ne nu ska jag sova jag hoppas ni får en grymt rolig nyår.. ett gott nytt år.. hoppas nya året blir bättre än 2009. för det ska mitt bli..



och ett STORT GRATTIS TILL NATALIE SOLMANSON SOM FYLLER 20 ÅR IDAG. ÄLSKAR HENNE!! MIN BÄSTA VÄN..








SOV GOTT


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, DEt blir det nog! Puss

2009-12-30 @ 12:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback