jessi

När man får tårar för att en tjej åker ut ur top modell är de då man är känslig eller ? helt galet.. men hon var en rolig liten figur och nör man ser andra gråta blir de tusan så att man själv börjar .. sjölv tycker jag att mckey eller analegh ska vinna, men de kommer bara bestå utav dom två tillslut. så analegh tycker jag, men mckey kommer nog vinna..

nu ska jag fortsätta plugga teori.. det är så sjukt boring, så jag hittar alltid undarflykter för att jag inte ska plugga , som igår städa hela dagen, vem fan gör de egentligen..  galet jo men visst.

är de ingen som tänker ¨på att vilja skaffa barn eller ? jag vill ha barn barn barn .. vill ha nu dirr. vet inte varför , men har fått för mig något om att jag ska ha barn nu snart, men först och främst måste jag väl skaffa mig en kille som jag kan få barn med, men en sak är säker om jag ska ha barn då åker jag till london . im moving 2 london .. haha om några år:p kanske.. men om man ska ut och resa och om man ska plugga så blir de ju om ett par år.. 7-8 kanske ? eller vad säger ni?  när vill ni ha barn..



Kommentarer
Postat av: Jenny

Barn är ju hur mysigt som helst. Men jag nöjer mig nog med att vara barnvakt åt min systers underbara Wilmer då & då. Eget barn kan ja tänka mig att ha när jag kanske är 23-25 år? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback