yeah

egentligen har jag inte ett skit att skriva, men fan jag är så uttråkad att de inte finns nåt annat skit att göra.
imorgon gäller de jobb igen 13¨-19 börjar tycka om att jobba mycket. de är tamefan grymt att få dom cashen sen nästa månad.. men nu efter sommaren blir de att söka jobb, massa jobb.. måste få en heltidsanställning. de här funkar inte längre att bara jobba 2-3 ggr i veckan och sen bo själv? yeah leva på ingenting.. men hey sthlm nästa kanske och söka jobb? men men slut snackat om den saken.. 

idag har varit en riktigt slööö dag bortsett från tvätten då . men är sjukt glad att de är 3 tvättmaskiner istället för 1 som i min förra lägenhet, galet jobbigt när man fick vänta en timme på varje tvätt. nu går de på en timme att tvätta. grymt. efter tvätten drog jag mig in mot stan träffa kek och vi gick en runda sen drog vi oss hemmåt mot marielund och köpte ingridienser till kiki freakys specialitet TACOGRYTA. den är enormt god. taste it!! vi kollade på twilligt, okej nu förstår jag er alla tjejer varför ni har snackat om han killen i filmen. vilka poooorrrblickar han ger!! daamn.. men kiki hade laddadt hem den så slutet bara dissapear ? vad händer i slutet ? blir hon en av dom ?  eller whaaat? säg mig..

igår var vi på onzdaaa .. förfestade hemma hos sofie sen till otten.. de va en nice kväll. mycket folk ..

aja.. ne nu får jag sluta skirva inget intressant ändå.. ska sätta på en bra film .. kanske flräldrarfällan love that movie.. eller u got served. ajaa. sov gött .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback