u gotta say the truth

oherregud va veckodagarna går fort fram, men det är ju egentligen bara bra för då kommer äckliga snön plus den går bort likafort.
idag har jag varit hemma hos min kära mormor och ätit massa god mat och ätit våfflor :) det är grymt gott går ju äta hundra st våfflor , iofs så mår man ju illa efter all grädde o sylt.. men de har ju öppnat ett våffelfik vid bron vid manesa ungefär förbi bron sen upp lite och på vänster sida. tror nessi och becca ätit där ? eller har jag fel? vilket som..

jag kan verkligen inte hålla i mina pengar, de går verkligen inte.. denna månad har jag endast 1200 kvar att leva på.. alltså? neeeeeeeeej.. så typiskt mig. men denna månad har jag spenderat å saker jag verkligen behöver. som håret parfym naglar ?? NAGLAR? hahaha ofta jag skriver de.. inte mycket kläder´?? skor iaf.. det roliga är att jag har inte köpt hem någon mat till lägenheten denna månad. har ätit ute vaaaaaaarje dag. lunch och kvälls mat .. de är fan sjukt!!!! all min lön har alltså gått åt på mat.. hatar mitt kylskåpp.. oh... jag vill ha ett vanligt kök som man kan laga normal mat.. skönt att jag o malin ska flytta ihop snart kiki också-??? om de nu blir av.. malin börjat tveka och kiki måste ju veta om jobb... så få väl ta skita i alla intresseanmä'lningar som jag lagt min själ på o leta efter en ny etta.. vill bo närmare stan o en med ett vanligt kök.. vi får la se!!


jag vill att kiki kommer tillbaka till norrk, innan jul.. jag diggar den bruden så jävla mycket.. hon är min bästa!!
en riktig vään. som jag uppskattar ..
haaayyaaat, kooom back!! looooove and miss u..


sen måste jag säga att jag älskar min otroligt bästa natalie . hon står ut med mycket med kärleken.. men men tjejen vill inte lyssna på mig ;) hon förstår nog inte hur mycket jag bryr mig om henne o bli så förbannad över deeeee... but .. but..

malin min lilla pärla samma sak här.. vaaaaaaad är de som händer? vart är min kalla malin när de gäller killar? jag älskar dig min goda vän..  KAN VI FLYTTA IHOP SNART ELLER? love

lisa my little pony. u make me smile everytime i se you..
imorogn ska vi luncha och jag längtar tills de så vi kan snacka massa skit. du är min söta lisa som allytid finns där .. men heeey girl. tale it easy med killen nu hahaha.. men älskar dig..

nessi min vackra tjej.. du är allt underbar du. du är min speciella girl.. dig kan jag slltid lita på.. vått och torrt.. du är sådan fin vän. och så duktig med sitt jobb. så stolt över dig.. älskar dig

jessika min älskade arbetsmyra.. hon och jag har haft våra tider.. popcorn tider. sakar dom sjukt mycket..
popcorn med förr KOPKINS bea sås. eller vitlöks dip. finns de något godare..
du är en sån ärlig och fin att jag blir tårögd.. du finns alltid där och jag kan alltid ringa dig!!

ni finns i mina hjärtan..

sen får jag inte glömma mina tre "storasysterar" micis claudia och pascal.. VÄRLDENS BÄSTA MÄNNISKOR SOM FINNS I MITT LIV. glömmer er aldrig.

oj vad jag skriver om vänner.. men fick ett ryck.. älskar er alla.. ni är mina hjärtan..


nu ska jag sova ska till värdcentralen imorogn..
hade bra pepps. och ni kan ju alltidf kommentera lite .. så jag får se vilka ni är..
kram jessi
vanessa

malin

jessika

kiki


natta

 lisa

Kommentarer
Postat av: jessica

Älskade du!! Vad glad jag blir när du skrivit så om mig, skönt att börja dagen med ngt så fint. :) älskar dig min vän, och du vet att jag tycker samma om dig hjärtat! Popcorn tiderna måste vi börja med igen, Kopkins lite svårare, inte lika gott längre, får hitta en ny pizzeria att hänga på ;) Puss love you giiirl!!!!! <3

2009-11-12 @ 09:14:33
Postat av: lisa

ÄLSKLING..

Jag är ju din solros & du är min ängel!



Men duuu verkar ha glömt bort vår lilla lunch neeerd! Får ta den en annan daaag??? Och jaaa, jag tar de mer än easy with Ollie.. sådetså



Älskar diig

Postat av: lisa

MIN NYA

2009-11-12 @ 13:24:28
URL: http://lisamatilda.devote.
Postat av: kiki

Älskade Ängel.

Du är en underbar människa, min bästa vän..

Du anar inte hur TOMT det är utan dig.. You make me feel dr.good man!!

Hehe.. Hiiiat baby, klart som fan ja kommer innan jul.. klarar inte de.. abstinens fan!:P

älskar dig till tusen , finns här ALLTID!

Du o jag mot världen finaste!

2009-11-12 @ 20:10:43
URL: http://colorista.blogg.se/
Postat av: westerberg.

SÅ SÖT DU ÄR ÄLSKLING! jag vet är en mes <3 flytt är på G.

2009-11-14 @ 17:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback