russian rouelette

kiki jag har gått och blivit mörkhårig :) så nu är jag ännu mer wANNABEBLATTE SOM INTE KAN SKRIVA SVENSKA. hahaha.. och herregud natta har gjort mig till kvinna också,.. natta hade tid hos det nya nail stället i hageby, manikyr pedikyr osvc. så hon fick mig att göra naglar, jag har aldrig haft naglar i hela mitt liv, då menar jag ALDRIG. och jag kan knappt skriva nu .. fett jobbigt.

förstår inte varför jag inte kan sova om nätterna, jag hatar att vara hemma själv. hatar det verkligen.. de nog mycket möjligt därför jag inte kn sova.. sov hs natta och johannes i två dagar, dö skönt med sällskap..
men malin och jag ska väl kolla vidare med lägenhet för jag vill inte vara ensam längre! hate it..

igår köpte jag ny SKOR, exakt likadana som gisele .. boots med spännen typ boots det va på tiden fast jag egentligen har liknande hemma, men nytt måste man ha, vinter ute ju ... jag vill verlkigen inteha vinterjacka och jag har inte riktigt en tjock päls jacka till vintern, men va fan!! fårse..

ne nu ska jag göra iordnin mig ska upp till stan och köpa en till hårfärg till håret , blev inte tillräckligt brunt fan. så lägger i en till sen åker jag hem till mamma och överaskar henne med två presenter som jag har köpt.. hoppas hon blir glad.. :)

helgen var en lyckad helg btw .. ku helg med alla tjejer.. laserdome och hem sen till linn? foshooeee.. me like..
lördagen var fullspäckad och kvällen slutade . ajaaa vettifaaan.!!!!!!!!!!!! sysslar jag med... att jag aldrig fattar , att jag går på det..   men chaaaaoooo..


ciao.




Kommentarer
Postat av: kiki

Älsko, har du blivit darky!! Me like..

Du ska sova, du behöver de hjärtat.. Jag finns här 24sju de fucking vet du ju peddo!

Men du , lägenhet, kolla hitta så kommer jag !!!!!!

fattaru dääää ditt mojjää!!!

PUSS o extremt mycket kärlek

Postat av: Lisa

Me love u big time..



Jag hoppas du förstår vilken klockren tjej du är & hur jävla lycklig du gör mig. Att få vara vän med dig är som ett äventyr, man vet liksom aldrig vad som händer..



Bästa bästa du

2009-10-27 @ 15:54:23
URL: http://lisafri.devote.se
Postat av: Anonym

gud man undrar verkligen om du går på nått när du skriver dina inlägg..

2009-10-27 @ 18:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback