vanessa 20 år















bilderna säger allt


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kommer linns svarta klänning ifrån?



Kom igen nu jess blogga på mer, och gärna om mode (plagg du hittar och tycker är snyggt)



Btw.. va ska du ha för vinterjacka? behöver inspiratiooooon

2009-10-05 @ 11:50:01
Postat av: jess

linns klänning är ifrån monki, finns i cerise rosa också :)

hehe blogga mer? finns ju knappt något att blogga om:p men ska försöka, kan lägga upp lite kläder jag köpt på sistonde..



vinterjacka. får bli min klassiska svarta jacka från bik bok.. eller så ska jag köpa en oversize jacka som jag hittade i london. en gråbeige. dock iinte så varm men vill man som sgat vara fin får man faktist lida lite pin och så tror jag inte de kommer bli värsta vintern.. eller så kommer de säkert bli det för att jag sägert..

men de snyggaste är väl om du satsar på en vanlig svart /beige /mörkblå till vintern med päls. snyggast. så kan du alltid piffa upp den med grymt snygg färgad halsdyk och snygga sneaker eller boots ;) kör bara

.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback