eey svääänskaaaaa

hehe jag vet att jag inte skriver så bra svenska på bloggen, jag skriver inte rent pgr att jag inte orkar engagera mig i skrivandet. Kan ändra på det om de skulle underlätta för er läsare eller era FÅ läsare.  Mitt skrivande, thats me. Jag är skriver ganska konstigt.. but hey thats me!

idag har varit en lång dag, har börjat tio varje dag på bik bok. de är ganska skönt att komma upp så tidigt istället för att sova bort hela dagarna när man inte jobbar!!jag och pascal har gjort om i butiken för period två, eller pascal har hängt om alla väggar och jag gjort dockorna och skylt fönstret. det blev riktigt bra! kul när man har mycket att göra på jobbet.. 
Snart ska jag skriva lite cv och skicka och ringa runt lite imorgon.. kommer massa roliga butiker  till hageby och dessutom kommer natta och vanessa börja jobba i hagebycentrum så hoppas jag med får något spännande jobb.. om inte kiki kommer snart vill säga;) .. kiki mylove!

är så trött på tele 2 .. skickar ut konstiga och feliga räkningar hela tiden!! orkar inte ringa dom hela tiden!! förra månaden  ringde jag ca 4 ggr.. har ni oxå problem med tele 2 eller? 

idag blev de en liten spontan fika med lite girls, vanessa, linn, lisa, natta, becca och jag, saknar de gamla tiderna! de va mysigt idag.. och fredag blir de ut med lisa och linn daamn vilken kväll vi ska ha!! tror de blir förfest hemma hos mig, så kom och joina ni som vill ;) .. free 2 come..


ne nu blir de för mycket text..


vi hörs och ses. shulu



dags att läsa tidningen nu..








Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka butiker öppnar i hageby då? (som intresserar mig/dig.. ex gina vet jag.. o Zara också..



vart ska vanessa och natta jobba?

2009-09-16 @ 01:33:43
Postat av: Lisa

BABY! Jag älskar ditt sätt att skriva, det är klockrent för det är ju duuuuuu! På fredag blir det grymt, kan jag lova. du jag, linn ska balla och förhoppningsvis NATTA OCKSÅ! me love u big time

Postat av: Kiki freaaaky!!!!

JAG KOMMER!!!!!

be sure about that.

Love u and miss u a hell of alot!

2009-09-20 @ 10:04:01
URL: http://colorista.blogg.se/
Postat av: Anonym

mysigt att vara med dig sötnos!! / nessi

2009-09-26 @ 21:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback