u gotta love london

I <3 LONDON
Detar helt sinnes sjukt vad bra det ar har . jag vill bara aka tillbaka och bo har, men da jobba med ett annat jobb..
igar var de party for abbs and sebb. blev fullgang, cirkus 40 pers i 40 kvadratare, de gick som de gick. popcorn krig och mycket dans.. de va roligt. like u gotta love it.
lisa och jag har shoppa ihjal oss. menar da ihjal oss.. mamma jag ha knappt nagra pengar kvar.
men hey kompis det gar bra nu. wihuu.. ja har nog aldrig sett lisa shoppa sahar mycke, hon ar verkligen pa G.. det ar dooooooo kul..
vi har aven inga hjarn celler kvar har supit bort alla .. torsdag fredag och idag? supa? det vet du..
nu ska val jag ga och gora iordning mig for lite restaurang besok och vin . mysigt..
foresten jag har kopt mina underbaringa.. LEOPARD CONVERSE LAGA. alltsa do die for.. i love leo.
ne nu ska jag rusa.. shulululu..

Kommentarer
Postat av: kiki freakyt

2009-09-27 @ 13:07:41
Postat av: keeek tha freeeak

FUUUCK U!

Jag vill också shoppa loooooss!!

Avis är jag din lilla råtta! :)

Men glad för dig, hoppas du kommer hem med MASSOR fint.. Saknar dig..

Vi ses ju på lördag.. Got a lot to tell you honey.. DONT move to london for fuck sake! haha..

We ARE outstanding!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback