hands up for all the sick people

heloo peppps

ligger hemma helt matt i kroppen, ont i huvudet och hängig. jag HATAR att vara sick..värsta jag vet.. tror jag missar allt i världen.. kan inte träffa mina vänner eller jobba och jag måste jobba  för att klara mig..får inte va sjuk.. slut dadlat om det..

var och köpte en loft säng på nätet haha, vägen ut dit var en skräckfilm och få in sängen i bilen ? jises ett stort jäkla problem, men ingeting är omöjligt, de gick och vi kom hem och jag skulle testa om den gick in i min sovakov, tror ni den gjorde det eller ?NEJ!!!  ÅÅH. att jag inte kan mäta innan... men får ha en sidan, de kan vara lika bra det..
men iaf så ska jag nog säga upp lägenheten nu till 1:e feb .-. tror de bäst nu.. kan inte bo kvar i ett råtthål...

nu ska jag gå och färga håret är så rastlös.. speciellt när man är sjuk.. eller hur ? ?




Kommentarer
Postat av: Monika

Usch, jag är också sjuk (eller kanske bara lite förkyld), värdelöst.



Jag har faktiskt skrivit ett litet inlägg på min blogg, så du kan ju titta in. ;) Lär bli det enda inlägget till sommaren hehe. Krya på dig!

Postat av: kiki

okej..

Nr1. Helt rätt att färga skallen testa lite.

Nr2.LOVE the lipstick

Nr3. WHAT THE FUCK?! Jag ska ju flytta ihop med dig, ska du dra till norge o damnark?!

OKEJ!

Jessi, fucka inte ur nu snälla rara du. OKej`?! haha

puss love you

2010-01-15 @ 10:18:43
URL: http://colorista.blogg.se/
Postat av: kiki

okej..

Nr1. Helt rätt att färga skallen testa lite.

Nr2.LOVE the lipstick

Nr3. WHAT THE FUCK?! Jag ska ju flytta ihop med dig, ska du dra till norge o damnark?!

OKEJ!

Jessi, fucka inte ur nu snälla rara du. OKej`?! haha

puss love you

2010-01-15 @ 10:19:22
URL: http://colorista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback