the heart wants what the heart wants

nu har jag bestämt mig.. efter jag flyttat klart 1e april blir det att ta mig i kragen och skaffa gymkort, fast jag skaffar det på badhuset.. jag ska gå dit och simma istället och kanske testa gymmet, gillar inte gym men simnma tränar ju hela kroppen och vilken kropp man får damn it. så det är mitt löfte.. det ska jag göra..


plus att nu har jag kommit på hur jag ska ha mina tatueringar, eller en iaf nästa håller jag på och kluta ut nu hur den ska sitta.. vi får la se..  snart är de dags . mars .. det blir inte halftselv, det får jag vänta med.. när jag blir lite äldre känns fel att göra den nu faktist..


förestemn varför kan jag inte lägga upp bilder från min webbcame?  hur gör man ?  det kommer inte fram någonting ju.. blir så arg plus msn funkar inte heller:S balle dator.. inget verkar funka.. nyss var dne gullig nu är den värdelös.. grr



Kommentarer
Postat av: emelie

Hej, Fredagen den 19/3 kommer The World att annordna en bloggfest med bl a Tyra som värdinna, Vi skulle gärna vilja skicka en inbjudan till Dig, om du har möjlighet att skicka din adress vore vi tacksamma, om du har vägarna förbi mitt jobb D&Company på Linden så kan Du hämta en inbjudan direkt på plats där

MVH

Postat av: Beauty By Beata

Dom är dina! =) Jobbar du idag? För isf kan jag komma förbi BikBok med dom? Kram

2010-03-11 @ 08:07:15
URL: http://beatas.se
Postat av: Beauty By Beata

Ja, absolut! När, var, hur? =) Kram

2010-03-11 @ 19:59:39
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback