big shit poppin

igår var en sjukt galen kväll på hugo.. det var 10-års jubileum på HUGO, alla gamla krögare var där och åt och minglade och festade.. sedan efter 22 fick alla gäster komma och festa och köra gärnet ut ändå till klockan 03.00.. och eftersom alla festade förutom alla nybörjare i baren så var det high chaparalll kväll o kalle anka kväll haha.. jag blev knullad i baren, det var som en leche kväll och nybörjare och nhinna med alla.. aj aj aj men det gick som fan bra .. kom hem kl 6 på morgonen för vi gick till macdonken och åt och snaacka om kvällen..

men nu på lördag är det älska livet fest på hugo, kommer vara m assa roliga grejer som händer.. bli stylad och sminkad av daniella och jessica arrangören james... kommer bli en grym förfest med massa helrör och grymma grejer :) goodiebags till alla.. kör bara...  såå alla mina vänner förfest hemma hos mig på lördag sen vidare till hugo o otten,,

idag för mig är en städ dag. om ni såg min lägenhet nu skulle ni bli rent utav äcklade,, den är så vidrig nu.. men fan jag måste köpa en mopp, glömde eller glömde o glömde gjorde jag inte men jag kastade min förr från andra lägenheten .. den ar äcklig.. oh vad jobbigt det blev nu.. får köra golvet med en handuk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback