månadens mantra: JAG ÄR GLAD..

åååh jag vill handla massa roliga tyger, för jag ska sy nellys studentklänning, vill att min tjej ska sticka ut lite så vill jag sy en cool klänning, för hon bär upp coola kläder :) en vit med röda stuff on. en riktigt rosett tjej är hon.. så ska honha  rötthår och röda läppar. du kommer äga studenten..

så tre veckor har jag på mig .. fårse hur det går inte sytt på hundra år, men nu har jag gett mig in på det :)

idag var min enda lediga dag på denna vecka, skönt att få jobba lite iaf, så slö mig lite tvätta städa hemma och gjorde iordning lite,.. tydligen får natta lite besök i helgen också så ifall de bloir förfest oich häng hos mig så måste de se bra ut ju haha.. som vanligt yrar jag ..klart fan det ser bra ut här hemma hahaha..


i lördags blev det utgång som sagt igen , varje lördag dessa två månader i rad har vi varit ute och jag förstår inte hur det kan vara så roligt att gå ut, eller det är inte ens roligt öndå så går man ut för att  man inte har ett skit hemma o göra o för att alla andra är ute.. så tror man att  man missar något också.. kulkul... ne nenen.. och nu i helgen blir de bravader också 21 nu på fredag kommer INGEN MER ÄN DJ QUALITY  till HUGO, och hela dansgolvet kmommer att unga kan jag lova..



ne nu ska jag läsa tidningar, need some insiration the the dress :) ciao

Kommentarer
Postat av: amalia.

gu vad kul!!! lycka till babe!

2010-05-18 @ 11:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback