ormskins heels yepp

Igår gick jag hem till natalie och myste lite.. vi hyrde film och mös med johannes josef beata och natalie , såg en grym film med jamie fox, nu kommer jag dock inte ihåg den men den var sjutk bra iaf.. hyr den på coop så vet ni vilken det är :) 
så idag gick jag på lunch med jessica och vi pratade lite om deicmanskor att jag aldrig varit där inne och tycker dom inte riktigt har så snygga skor, men sen mär jag väl gick in hittade jag lite snmygga ballerina skor fktist, och sen ett par favoriter hittade jag.. dom skrek mig. ORMSKINSKOR.. nu tänker ni säkert shiit vad är det för fult. men KOLLA
så snygga, de är så oldschool och sen med ormskinn och klacken gör allt. thats so my style. jag gillar inte vanlig high heels det ska vara något speciellt med ett par om jag ska köpa high heels..
:)
but check them out







Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

..ja du vad hette den där filmen, sjukt bra var den iaf! Haha, fan vad vi snacka loss igår då ;)

Och du skitsnygga skor!

Postat av: hilda

coola skor! Vi trivs riktigt bra faktiskt :) Vi båda hade varit inne och lämnat in våra cvn vilket resulterade i att vi fick komma på intervju! så jättesvårt var det inte :)

2010-05-25 @ 23:31:20
URL: http://nyheter24.se/nextinfashion/hilda
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Coola skor.

2010-06-03 @ 15:08:19
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback